BRITA Pytania i odpowiedzi
Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące produktów BRITA dla klientów indywidualnych oraz korzyści ze stosowania filtrowanej wody BRITA.
Najważniejsze pytania
- Czy wkłady filtracyjne BRITA mają okres ważności?
- Czym są czarne drobinki występujące czasami w wodzie filtrowanej?
- Jaka jest różnica pomiędzy filtrem MAXTRA+ Pure Performance a MAXTRA+ Hard Water Expert?
- Czy można napełniać butelkę z filtrem BRITA napojami innymi niż woda, np. sokami, napojami gazowanymi, kawą, herbatą lub wodą z dodatkami owocowymi?
- Czy produkty BRITA nie zawierają bisfenolu A (BPA)?
Kontakt
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w sprawie pytań o produkty i części zamienne BRITA lub kwestie związane z filtrowaniem wody.
Telefon: +48 22 721 24 40
Pon-pt w godz. 08:00 - 16:00
- Pytania? Uzyskaj odpowiedzi bezpośrednio od naszego zespołu.
- Bezpłatne połączenia z telefonów stacjonarnych (mogą obowiązywać opłaty za połączenia komórkowe).