Filozofia marki BRITA i zgodność z przepisami
Co wyróżnia naszą firmę, jakie są nasze cele i w jaki sposób chcemy współpracować?
Filozofia marki BRITA dostarcza odpowiedzi na te pytania. Oprócz naszej tożsamości, wizji i misji, określa ona podstawowe wartości i najważniejsze przekonania. Zgodność z przepisami oznacza przestrzeganie prawa, regulacji i standardów etycznych w całym łańcuchu dostaw.
BRITA Philosophy
Nasza tożsamość
Wir sind BRITA. A global family. Zależy nam, aby nasze działania miały pozytywny i zrównoważony wpływ na środowisko.
Nasza wizja
Przekonanie ludzi do picia wody w zrównoważony sposób.
Nasza misja
Oferujemy wszystkim najlepsze możliwe doświadczenia z wodą pitną zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami.
Nasze podstawowe wartości
Myślenie w kategoriach pokoleń
Zaufanie i szacunek
Różnorodność
Rozwój osobisty
Zorientowanie na wyniki
Sprawczość
Odpowiedzialność
Zgodność z prawem w BRITA
Żyjemy zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej
W BRITA jesteśmy zaangażowani w uczciwą współpracę. We wszystkim, co robimy, staramy się przestrzegać naszych wysokich standardów i wartości. Zgodność z zasadami i przepisami prawa jest dla nas oczywistością. Naszym celem jest ciągłe działanie w sposób uczciwy, aby chronić naszą firmę, nasz personel i wszystkich, którzy z nami współpracują – w tym markę BRITA.
Nasz Kodeks postępowania określa jasne zasady, które mają zastosowanie do całego personelu Grupy BRITA. Jest on wiążący dla naszej pracy i stanowi podstawę wszystkich działań biznesowych.
Dla nas zgodność z przepisami to jeszcze coś więcej. Bierzemy odpowiedzialność za to, co jest robione w naszym imieniu. Oczekujemy uczciwych i godnych warunków pracy od naszych partnerów biznesowych w ramach całego łańcucha dostaw. Oczekujemy również, że będą oni traktować ochronę środowiska i klimatu równie priorytetowo jak my. Dlatego sformułowaliśmy jasne wymagania w naszym Kodeksie postępowania dla dostawców. Zgodność z tym kodeksem jest warunkiem zawarcia umowy z BRITA.
Nie tolerujemy żadnych naruszeń praw człowieka, ani w naszej firmie, ani w naszych łańcuchach dostaw. Środki, które podejmujemy w celu identyfikowania i reagowania na naruszenia praw człowieka na wczesnym etapie, są określone w naszej Polityce praw człowieka i naszym corocznym Oświadczeniu dotyczącym praw człowieka.
Stworzyliśmy w BRITA System dla sygnalistów w celu zapobiegania lub odpowiedniego reagowania na naruszenia praw człowieka i przepisów prawa, naszego Kodeksu postępowania i innych zasad BRITA. System ten daje naszemu personelowi i wszystkim partnerom biznesowym możliwość skontaktowania się z nami, jeśli podejrzewają niewłaściwe postępowanie w Grupie BRITA lub w naszych łańcuchach dostaw. Zgłoszenia, wedle życzenia, mogą być anonimowe. Nasz Kodeks postępowania reguluje ostrożne postępowanie ze wszystkimi przychodzącymi informacjami i ich ściśle poufne traktowanie.