To, że dystrybutor nie generuje żadnych śmieci, ma znaczenie dla coraz większej liczby gości. Osoby podróżujące zyskują świadomość swojego negatywnego wpływu na planetę i na różne sposoby starają się go minimalizować. Udostępniając dyspenser, nie zmuszasz gości do produkowania odpadów. Otrzymują oni sygnał, że właściciel hotelu dzieli z nimi ekologiczne wartości – tak jak oni stara się dbać o planetę.
Załóżmy, że w hotelu znajduje się 70 pokojów 2-osobowych, ich obłożenie wynosi 75%, a każdy gość wypija dziennie 1 l wody. Łączna konsumpcja wynosi ok. 100 l każdego dnia. W takiej sytuacji zakup dystrybutora wody pozwala rocznie zaoszczędzić:
- 1270 butelek,
- 825 kg plastiku,
- 972 kg/CO2e[1].
Zakup dyspensera wpisuje się więc w strategię zrównoważonego, odpowiedzialnego biznesu. Jest też skutecznym sposobem na zbudowanie pozytywnego wizerunku hotelu autentycznie zaangażowanego w sprawy klimatyczne. To, że dyspenser do wody BRITA jest przyjazny środowisku, może przekonać nawet gości wyczulonych na greenwashing.
Tzw. zielonego kłamstwa dopuszczają się marki, które kreują fałszywie ekologiczny wizerunek dla osiągnięcia korzyści finansowej. Tymczasem w BRITA monitorujemy wpływ naszych produktów na środowisko. W tym celu zlecamy badania niezależnym instytucjom (w tym TÜV) oraz bazujemy na Greenhouse Gas Protocol (GHG) — najczęściej stosowanym i najbardziej znanym standardzie do wyliczeń śladu węglowego. Bierzemy też pod uwagę alternatywne rozwiązania, aby móc m.in. zredukować wykorzystanie plastiku w naszych produktach o 30% do 2025 roku! Przyjazny środowisku charakter dystrybutorów potwierdzają certyfikaty (w tym uznany na całym świecie ISCC).
Wybierając dyspenser gastronomiczny, okazujesz więc prawdziwą troskę o losy planety.
- Nie generujesz żadnych śmieci.
- Stawiasz na uzdatnianie wody bezpośrednio z instalacji wodociągowej.
- Oszczędzasz energię, wodę i CO2 na produkcji i transporcie wody butelkowanej.
Na tej decyzji zyskuje również budżet, co na pierwszy rzut oka wcale nie jest oczywiste. Elegancki, stylowy, nowoczesny dystrybutor z logo uznanej marki BRITA i nazwą hotelu na dodatkowych akcesoriach sugeruje bowiem wysoką wartość produktu.
Obecność dyspensera w hotelu warto więc promować w komunikacji marketingowej. Jest on bowiem sposobem na osiągnięcie najwyższej jakości wody z szacunkiem do środowiska i z korzyścią dla hotelowego gościa. Nowoczesne urządzenie zapewnia klientom komfort, zdrowie oraz bezpieczeństwo. Informując ich o tym, przekonujesz o ważnych dla nich zaletach filtrowanej wody kranowej. Pozwól im to docenić. Pozwól im tego doświadczyć.
[1] Statystyki BRITA.